Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.07.2020. 15:24
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji anaerobnog biološkog uređaja za tretman fekalnih otpadnih voda za naselju Brezje grad Srebrenik
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
761-1-3-46-3-49/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD SREBRENIK
IDB/JIB 4209464820001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Beazeta Kešetović
Adresa Ul. Varoških polja bb
Poštanski broj 75350 Srebrenik (bhp sa)
Općina/Grad Srebrenik
Telefon (035) 369-162
Faks (035) 369-162
Elektronska pošta opc.sreb@bih.net.ba
Internet adresa www.srebrenik.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Srebrenik
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja vodoprivrednih objekata
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji anaerobnog biološkog uređaja za tretman fekalnih otpadnih voda za naselju Brezje grad
Srebrenik
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izvođenje radova na izgradnji anaerobnog biološkog uređaja za tretman fekalnih otpadnih voda za naselju Brezje grad
Srebrenik
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45252127-4 | Građevinski radovi na uređaju za obradu otpadnih voda |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
270.000,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
270000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Naselje Brezje grad Srebrenik
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 kalendarskih dana od dana potpisivanja ugovora i uvođenja u posao
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje izabranom ponuđaču, odnosno podugovaraču će se izvršiti na način da će se sredstva u iznosu od 50% od
vrijednosti okončane situacije platiti nakon završetka radova, prihvatanja okončane situacije od ugovornog i nadzornog
organa i dostavljanja garancije za garantni rok, 25% vrijednosti okončane situacije će se platiti u roku od 30 dana a 25%
vrijednosti okončane situacije će platiti u roku od 60 dana od dana završetka radova, prihvatanja okončane situacije i
dostavljanja garancije za garantni rok.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač registrovan kod nadležnog suda za obavljanje predmetne djelatnosti (u skladu sa čl. 46. Zakona)
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
mora imati uspješno iskustvo na istim poslovima – referentnim radovima koja podrazumijeva završen najmanje jedan
ugovor , a koji se odnosi na vodne objekte, čija ukupna vrijednost ugovora mora biti najmanja 100.000,00 KM sa PDv-eom,
završen u posljednje tri godine ( 2017, 2018 ili 2020. godini) ili ukoliko je završen u 2020. Godini isti će se uzeti kao valjkan
dokaz.
II-mora obezbijediti obrazovne i profesionalne kvalifikacije rukovodećeg osoblja, posebno onih koji su odgovorni za
izvođenje predmetnih radova i koji čine tim inženjera, i to:
-najmanje jednog dipl. inžinjera građevine, sa položenim stručnim ispitom i najmanje 3 godine iskustva na poziciji
rukovodilac gradilišta;
– najmanje jednog dipl. inžinjera hidrotehničkog smjera, sa položenim stručnim ispitom i najmanje 3 godine radnog iskustva
u struci;
-najmanje jednog dipl. inžinjera mašinstva, sa položenim stručnim ispitom i najmanje 3 godine radnog iskustva u struci:
-najmanje jednog dipl. inžinjera - elektrotehnike, sa položenim stručnim ispitom i najmanje 3 godine radnog iskustva u struci.
III- mora imati na raspolaganju –
- Kamiona kipera nosivostiminimalno 15 tona..........3 komada;
- Rovokopač /bager ...................................................1 komad;
- Kombinovana mašina -višenamjenski -SKIP............1 komada;
- Mikser za transport betona ......................................2 komada;
- Pumpa za beton-....................................................1 komad
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
23.7.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.07.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ul. VaroUl. Varoških polja bb Srebrenik, Služba za finansije i inspekcijski nadzor,
Kancelarija broj: 25, I sprat
Datum i vrijeme 23.07.2020. 10:30
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Beazeta Kešetović
Adresa Ul. Varoških polja bb
Poštanski broj 75350 Srebrenik (bhp sa)
Općina/Grad Srebrenik
Telefon (035) 369-178
Faks (035) 369-162
Elektronska pošta opc.sreb@bih.net.ba
Internet adresa www.srebrenik.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Debos d.o.o. Sarajevo - ul. Hamze Čelenke broj 5 71210 Ilidža
-
INSTEL d.o.o Bijeljina - Crvenog krsta br.18.a 76300 Bijeljina
-
ITK MUSIĆ d.o.o. Srebrenik - Duboki Potok bb 75350 Srebrenik
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić
-
URBIS CENTAR d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 101 A 78000 Banja Luka
-
HKP CONSULTINGd.o.o. Banja Luka - ul. Petra Kočića broj 5 78000 Banja Luka